Welcome To My Paradise !!  Budak comel || Follow or Dashboard
I'm Yours
About Links Entries

exam abis ! freedom !
November 03, 2011 | 08:21 | 0 comments
hai :-) ,, hari ni saya last day exam .. paper math and khb .. soalan nyee , pppeerrrhhhh ! tahap gaban punya nak pikir .. harap-2 dapat keputusan yg bagus lah .. aminn ! hah , pasal elaun kemerdekaan ! cikgu chong ckp ,  dapat pd 9-11-11 (rabu) .. bernilai RM 200 ++ .. wow ! that a big amount for me .. saya bole beli ape yg sy impikan .. RM 100 sy mahu simpan .. selebihnya , sy akan belanja family makan , hang and soo on .. hurm , td cikgu najwa panggil aku and lain-2 .. rupanya cikgu nak bg tahu yg kita orang terpilih untuk kem atlet pelapis skola .. saya tak terpikir pon akan dpt .. alhamdulillah .. malas lah saya nak taip memanjang lg .. saya nak pergi texting sama itu buah hati saya .. bye .. assalamualaikum :-) ..

Older Post | Newer Post