Welcome To My Paradise !!  Budak comel || Follow or Dashboard
I'm Yours
About Links Entries

anak soleh ...
July 26, 2011 | 19:47 | 0 comments
haii :) . berjumpa kte lg .. kali ni tajuk korang mesti tak berape percaya kan .. yeh ANAK SOLEH !! .. ari ni aku bangun awal gle .. pkol 6 da bngon .. slalu lpas solat aku tdo blek .. ari tak .. cz , bpak aku g hospital buat madical check-up .. aku terpakse lah jge adek aku .. mak kau hatar bpak aku .. then , mak aku pon balek . mak aku g hantar adek aku skola .. lpas tuh , mak aku kemas rumah .. aku pon TOLONG ar .. tlg ckit je tak banyak .. tahu-2 je la .. LELAKI .. hurm .. agak bosan pg niy .. tp , HAPPY gler pg niy .. ade someone tuh tegor aku dlo .. tak pernah-2 dye tgor aku .. happy gler ar .. beralih pulak kte kepada keje skola .. paham-2 je lah .. mestilah belom siap .. aku rse cm mls je nak g skola .. tp , mak aku tak kasi ponteng .. hurm .. sampai sini dlo ar .. assalamualaikom .. :)

Older Post | Newer Post