Welcome To My Paradise !!  Budak comel || Follow or Dashboard
I'm Yours
About Links Entries

gempaxx !
September 10, 2011 | 00:50 | 0 comments
assalamualaikum and hai stalker .. lame gila aku tak update blog ni .. maklum lah , aku tengah buzy dgn latihan persembahan kreatif untuk hari 1 MALAYSIA .. hurm .. best jugak la .. aku dapat 2 t-shirts , 2 track bottom , 2 topi , 1 kasut , 1 sweater .. persembahan nya 1 hari jea .. pakaian yg diberi macam 10 hari .. untung untung .. hah ! sebelum aku lupe . aku nak cita niy .. aku dpt tackle sorang minah .. bdak skola aku jea .. tak de la cantik .. tpi , dye comel ++ and baik ++ ... pagi td dye buad aku badmood .. sbb terpaksa kot .. cikgu suroh dye ddok sblah laki .. dye pon ape lagi .. tapi aku tak kesah .. lpas balik dari latihan .. dye buad aku happy gle .. smpai tak ngt nak blek .. aku sayang kau sangat-2 ..

Older Post | Newer Post