Welcome To My Paradise !!  Budak comel || Follow or Dashboard
I'm Yours
About Links Entries

my lovely shieyra
October 03, 2011 | 07:00 | 0 comments
assalamualaikum .. haii :) .. sungguh lama aku tak update blog ni .. dah berhabuk .. sini aku sental jap .. eh ! lupa pula pasal topik kita .. my lovely shieyra .. shieyra ialah seorang perempuan yg aku sayang sangat .. shieyra sorang je dalam hati aku iaitu nurul shairah bte mohd norshamsi .. dia sangat baik .. dan dia terlalu baik hati .. dia juga comel .. td , hang ngan dia , ckyn , fazira and me .. it was the beesttt day ever .. walaupon dye buat aku marah .. tp , dia juga buat aku happy . no one can replace her .. aku saayaangg gila kat dia .. harap-2 dia pon sayang kat aku lah .. hurm .. penat lah jari jemari aku nak taip .. kboii | assalamualikum ..

Older Post | Newer Post