Welcome To My Paradise !!  Budak comel || Follow or Dashboard
I'm Yours
About Links Entries

aku rela undur diri untuk melihat dia bahagia ..
December 26, 2011 | 13:08 | 0 comments
hye .. kalau rujuk pada tajuk , korang mesti tahu yg aku tga badmood .. YE ! memang aku badmood gila hari ni .. ape pendapat korang kalau awek korang bersayang-sayang dengan orang lain ? then dia cakap tak nak buat lagi .. dia cakap dia nak remove budak tuh daripada friend list dia .. tapi dia tak remove pon .. aku dah lama sabar .. tapi , aku masih sayang kan dia .. aku rela bermadu daripada hilang dia .. aku tak kesah kalau dia nak cari lain .. aku tak kesah kalau dia nak tinggal kan aku .. yang penting , aku janji tak akn lupakan dia .. sebab dia yg paling istimewa .. oke arr.. tak de mood nak story panjang lagi .. byee ,,

Older Post | Newer Post